برخیز

متن مرتبط با «نوشتی» در سایت برخیز نوشته شده است

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی

  • نیلوبلاگ

    یک نوشته از تو لابلای دفترم پیدا کرده ام و هرروز می خوانم. این کلمات صورت تو را، صدای تو، و نگاه تو را برای من زنده می کنند. آمده بودی پیش من، کتابهایم روی میز بود و داشتم از آرنت و اندیشه سیاسی اش چیزی می نوشتم، رفتم آشپزخانه چای بریزم و میوه بشورم.xa0 تو دفترم را نگاه کرده بودی و با مداد برایم دو بیت شعر نوشتی.xa0 شاید حافظ را ترجیح می دادی چون رند بود و در لفافه حرف میزد، xa0مثل خودت که هرگز حرف دلت را نزدی، و یکبار هم که زدی قلبم شکست. حالا نشسته ام و در دفترم کلمات تو را دیده ام.xa0 حتما نم...

    ادامه مطلب