
آدم پولدوستی نیستم ،اما به گفته پیری فرزانه ، پول خوشبختی نمی آورد اما نداشتنش بدبختی می آورد ، باید عرض کنم که مشکلات این طور لیست میشوند :xa0 پولxa0 ۱: ... ۲: .... ۳: ........
ادامه مطلب
دلم میخواهد دختری داشته باشم .درست ترش این است که همیشه خواستم دختری داشته باشم .وقتی موهای مشکی ابریشمی دختر هفت ساله دوستم را نوازش می کردم و انگشتری که با دکمه مروارید شکل و یک تکه سیم ساخته بود ،به انگشتم کرد ، ته دلم لرزید از بی انصافی و کم فروشی دنیا از برای دختری که حق مسلم من است ،ولی نمی دهدش به من.xa0 باید دختری داشته باشم ، که کودکی کند ، که تاب بازی کند و از سرسره بالا برود و خودش را رها کند روی سر پایینی و قهقهه و خنده اش پارک را پر کند .xa0 وسط بازی هم بیاید خودش را پرتاب کند در آ...
ادامه مطلب