یکبار از او پرسیده بودم غیر از من چه کسی قربان صدقه پاهای بلندت رفته؟
با خنده شرمگین گفته بود هیچ کس.
گفتم نخیر ، احتمالا مادرتان باید یکبار هم که شده قربان صدقه رفته باشد و او شرمگینانه تر خندید .
امروز که در آینه به فرورفتگی کنار لبهایم نگاه می کردم و یادم افتاده بود موقع بوسیدنشان تعریفی از این فرورفتگی ها کرده بود، با خودم فکر کردم آیا وقتش نشده کمی قربان صدقه هم برویم؟ کمی فدای هم بشویم ؟
برخیز...
ما را در سایت برخیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 1:12