خیلی خسته هستم.
هنوز امکان استخدام شخصی برای کمک ندارم. بیشترین وقتم را خریدهای تلفنی، چانه زنی با شرکتها، رسیدگی به امور حسابداری و باز تماس های تلفنی میگیرد و من کمتر از روزهای قبل حرف میزنم، بس که از صحبت متنفرم...
اما این روزها بزرگترین دغدغه ام اهمال یومیه ها و تمرکز نداشتن به هنگام فرایض است. یاد آن گوسفند سیاه و سفید می افتم که پیامبری به فرد فقیری بخشید تا سرمایه کند و او کمتر -به مسجد رفت تا پیامبر گوسفند هایش را پس گرفت و مرد دوباره فقیر شد.
بعنوان مثال باید از دستها و ناخن ها بگویم که مصداق کامل کوزت بود...
برخیز...
ما را در سایت برخیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 3:59