چیزی نخواستیم، فلک داد آنچه خواست

خرید بک لینک

تفاوت زیادی بین نخواستن و نتوانستن است.

گاهی اما تمییز این دو به تارهای نازکی بسته است که تشخیصش برای هر زنی آسان است.



۲. زنها هرچقدر هم تمام روز و ساعت هاشان را با کار پر کنند تا به خیلی چیزها و خیلی آدمها فکر نکنند، باز در فاصله بین دو تنفس و یک نگاه از پنجره، به نبودنها و نداشتن ها فکر می کنند ....


۳.و گفت: او خواست که ما را بیند و ما نخواستیم که او را بینیم. یعنی بنده را خواست نبود....


عطارتذکره الاولیاء ذکربایزید بسطامی

برخیز...

ما را در سایت برخیز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 3:59

صفحه بندی