آقای ح هر بار مرا نیمه شوخی ونیمه جدی ملک التجار صدا می زند.
من هم هربار کاملا جدی او را به خاطر سمینار و سخنرانی هایش شمس الواعظین صدا میزنم.
امروز پیام دادم تاجری که از دامغان پسته بخرد و از یزد باقلوا، زعفران قاینات بخرد و حلوای محلات، خرمای بم و انجیر استهبان، گز اصفهان و سوهان .... و مویز تاجیک وارد کند و بادام قرقیز، شکلات ترک و قهوه ایتالیا و نتواند دلی که می خواهد را بخرد ورشکسته است قربان!
برخیز...
ما را در سایت برخیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 3:59