همه چیز زمان است...
زمانهای دو آدم رابطه اگر با هم چفتوجور نشود، باید خداحافظی کرد.
زمان چیز بیرحمی است، امروز فکر میکنی هرگز فلان چیز را نمیخواهی و سال آینده دلت غنج میرود برای همان فلان چیز.
آدمها به ندرت آنقدر خوششانسی میآوردند که زمانشان با هم هماهنگ شود و خواستههایشان در آن زمان مشخص شبیه به هم. دل یکی میشکند، یکی چاره را در رفتن میبیند، یکی ناچار تمام میکند و بعضیها هم ناچار تن میدهند...همش زمان است...
برخیز...
ما را در سایت برخیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 3:59