عاشقش بودی؟
خیلیها این سوال را وقتی حالت خوب نیست ، می پرسند .
برای دیگران جالب است بدانند تویی که عاشقش بودی و اویی که عاشقت بوده ،چرا پیش هم نیستید .
دوستش داشتی؟
انقدر سوال می پرسند و چرا و آیا می کنند تا از بین حرفها چیزی بیرون بکشند و بگویند خب دیگه! دیدی؟! همین بود که اینطور شد و آنطور نشد !
عاشقش بودی؟
عاشق شدن برای بعضی در حد لذت مکاشفه ست ، لذتی که بعد از وصال دیگر اغوایشان نمی کند . همراهی دیگر لذتی ندارد .
آنها تشنه اند برای بدست آوردن ، نه نگه داشتن .
دوستت داشت؟
هیچکس نمی پرسد عاشقش ماندی ؟ عاشقت ماند؟
برخیز...
ما را در سایت برخیز دنبال میکنید
برچسب: نه چنانم که توگویی,نه چنانم که تو خواهی,تو نه چنانی که,نه چنانم كه تو گويي,من نه چنانم که تویی,من نه چنانم که تویی جواد یساری,من نه چنانم که تویی یساری,من نه چنانم که,تو نه چنانی که منم داریوش,تو نه چنانی که منم گنجور, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 9:55