به کجا برم شکایت، به که گویم این حکایت؟

خرید بک لینک

یادم باشد، رفتم به دیار آقای«ح» و دعوتش کردم به یک استکان چای و دو حبه قند،

بپرسمش وقتی برای خودش به تنهایی تصمیم گرفت که ناگهان همه چیز را دی اکتیو کند و اسمش را هم بگذارد ادامه دادن و هنوز تصیم نگرفتن،

به تنهایی برای من هم تصمیم گرفت که من چه کار باید بکنم؟


برخیز...

ما را در سایت برخیز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 ساعت: 2:39

صفحه بندی